متن استاتیک شماره 22 موجود نیست
اولویت های فعالیتهای دانش پژوهی دانشگاه علوم پزشکی قم
اولویت های فعالیتهای دانش پژوهی دانشگاه علوم پزشکی قم |
|
شبیه سازها در علوم پزشکی |
|
تهیه نرم افزارهای آموزشی در علوم پزشکی |
|
هوش مصنوعی در آموزش علوم پزشکی |
|
ارزیابی کارایی کوریکولوم های آموزشی |
|
بررسی کوریکولوم پنهان |
|
طراحی و راهاندازی سیستمهای ارزشیابی برنامههای یادگیری الکترونیکی |
|
طراحی، تدوین و اجرای برنامه های آموزشی با استفاده از انیمیشن، فیلم و ... |
|
توسعه خودآموزهای آنلاین جهت ارتقای توانمندسازی دانشجویان |
|
بررسی مدلهای موفق و عوامل موثر در حرکت به سوی آموزش دانشگاه نسل سوم |
|
بازنگری و تدوین برنامه های آموزشی مبتنی بر نیازهای مهارتی |
|
تعیین عوامل افزایش مهارت ارتباطی موثر در آموزش |
|
ارزشیابی اساتید |
|
توانمند سازی اساتید |
|
منتورینگ اعضای هیئت علمی |
|
منتورینگ دانشجویی |
|
روشهای نوین آموزش بالینی |
|
طراحی،تدوین و اجرای برنامه های آموزشی جهت بهبود کیفیت آموزش بالینی |
|
استانداردسازی روشهای نوین ارزیابی |
|
الگوهای استفاده از رویکرد بین رشته ای در آموزش و یادگیری |
|
ارزیابی شایستگی و صلاحیت(competence) فار غالتحصیلان رشته های علوم پزشکی |
|
اقتصاد و بهره وری در آموزش پزشکی |
|
تدوین بسته های اخلاق حرفه ای جهت اساتید و دانشجویان علوم پزشکی |
|
تدریس مبتنی بر آموزه های دینی |
|
ارزیابی نحوه عملکرد اساتید از بعد ایفای نقش معنوی و شاخص های شایستگی |
|
آسیب شناسی اخلاق حرفه ای |
|
بررسی راهکارهای آموزشی در جهت ارتقای اخلاق حرفه ای |