متن استاتیک شماره 22 موجود نیست
اهداف و شاخصهای برنامه عملیاتی کارگروه توسعه آموزش و فناوری های نوین ارتقای یادگیری در آموزش علوم پزشکی معاونت آموزشی در سال 1403 |
||
عنوان هدف |
عنوان شاخص |
فرمول محاسبه شاخص |
بهبود میانگین شاخصهای توسعه آموزش و فناوری های نوین ارتقای یادگیری در آموزش علوم پزشکی به میزان 20 درصد |
درصد برنامه های درسی ارائه شده به صورت ترکیبی و ماژولار در رشته مقاطع مختلف |
تعداد دروس ارائه شده به صورت ترکیبی و ماژولار تقسیم بر تعداد کل دروس ارائه شده در سال تحصیلی |
درصد برنامه های درسی ارائه شده با استفاده از فناوری های نوین (از قبیل اپلیکیشن، موبایل، شبیه سازی، واقعیت افزوده و مجازی، هوش مصنوعی، XR و ...) |
تعداد دروس ارائه شده با استفاده از فناوری های نوین تقسیم بر تعداد کل دروس ارائه شده در سال تحصیلی |
|
درصد اعضای هیات علمی شرکت کننده در برنامه های توانمندسازی درخصوص شیوه های نوین تدریس و کاربرد تکنولوژی های نوین در آموزش بالینی و نظری (AR,VR,XR,SIMULATION) |
تعداد اعضای هیات علمی شرکت کننده در برنامه های توانمندسازی تقسیم بر تعداد کل اعضای هیات علمی |
|
درصد آزمون های الکترونیکی برگزار شده با استفاده از فناوری های نوین (با فرمت KF، PMP, OSCE ، MMI و یا سایر روش های نوین ارزیابی الکترونیکی) |
تعداد آزمون های الکترونیکی برگزار شده با استفاده از فناوری های نوین تقسیم بر کل آزمون های برگزار شده در هر نیمسال
|