مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی

دانشگاه علوم پزشکی قم

  • 1396/11/04 - 07:35
  • 99
  • زمان مطالعه : 3 دقیقه

اعلام نتایج داوری فرایندهای دانشگاهی یازدهمین جشنواره آموزشی شهید مطهری

نتایج داوری فرایندهای دانشگاهی یازدهمین جشنواره آموزشی شهید مطهری اعلام شد.

دومین جلسه کمیته علمی یازدهمین جشنواره آموزشی شهید مطهری مورخ 96/10/30 در دفتر معاونت آموزشی تشکیل و نتایج داوری به شرح ذیل اعلام شد:

 


لیست عنوان فرایندهای واصله جهت جشنواره آموزشی شهید مطهری 1397

حیطه یاددهی یادگیری


رتبه

عنوان فرایند

1

طراحی، اجرا و ارزشیابی شیوه نوین تدریس انگیزشی و کاربردی قارچ شناسی پزشکی برای دانشجویان دندانپزشکی: زهرا نصراللهی- مرتضی محمد زاده- احمد پریزاد- ابوذر اسمعیلی- سید مجتبی موسوی

2

مدیریت و رهبری آموزشی درس فیزیک پزشکی با روش تدریس مبتنی بر تیم (TBL ) در دانشجویان پزشکی با عملکرد تحصیلی ضعیف و مقایسه آن با روش سخنرانی: سید علی شفیعی دارابی- مریم طبیبی- اعظم مصلحی- مهسا حاجی محمد حسینی- امیر همتا

3

طراحی، اجرا و ارزشیابی روش مدل سازی اعضای بدن در آموزش درس آناتومی دانشجویان رشته پزشکی: افسانه مافی- عباس مقدم- نیلوفر مقدم- نرگس کلهر

4

آموزش عملی آناتومی همراه با نمایش فیلم آموزشی و تاثیرآن درافزایش یادگیری دانشجویان پزشکی: فاطمه حیدری- محسن اسلامی- شیما آب آب زاده

5

ارتقاء مهارت بالینی و ارتباطی تیم احیاء نوزاد با آموزش به روش نوین ( شبیه سازی و اجرای نمایش): پروانه صادقی مقدم- امیر مسعود برقعی- زهره خلجی نیا

6

طراحی، اجرا و ارزشیابی "کلاس درس وارونه" در دانشجویان پرستاری: محبوبه سادات یوسفی- سید مجید یوسفی- سمیه مؤمنیان- احمد پریزاد

7

استفاده از فلوچارت در تدریس به منظور افزایش تدریس موثر و افزایش بهره وری آموزشی: محمد رضا حائری

8

طراحی واجرا وارزشیابی یک روش آموزش بالینی برمبنای سیربیماری برای دستیاران کودکان: محسن اخوان سپهی

 

حیطه مدیریت و رهبری آموزشی

رتبه

عنوان فرایند

1

طراحی، راه اندازی و بازنگری سامانه طرح درس اساتید: تجربه چند ساله دانشگاه علوم پزشکی قم : ذبیح اله قارلی پور- سیامک محبی- سکینه باقری- اعظم فتحی- زهرا تابش نیا

2

نیازسنجی آموزشي اعضای هیات علمی علوم پایه دانشگاه علوم پزشکی قم: ذبیح اله قارلی پور- سیامک محبی  

3

طراحی  اجرا و ارزشیابی فرایند مناسب برای حضور حداکثری و هدفمند کارکنان مراکز آموزشی- درمانی در برنامه های آموزش مداوم: ثاراله شجاعی- احمد پریزاد- محمدحسین رادمرد

 

حیطه تدوین و بازنگری برنامه های آموزشی

رتبه

عنوان فرایند

1

توانمندسازی دانشجویان برای مطالعات میان‌ رشته‌ای از طریق مدارس تابستانی سلامت و دین:اکرم حیدری - مرتضی حیدری - محسن رضایی - سیدحسن عادلی- صادق یوسفی - محسن اکبری- ابوالفضل ایرانی‌خواه- حسینعلی ایمانی- محمدحسن حاج‌رحیمیان- رضا زینی‌وند لرستانی- احمد سالاری‌پور- محمد سالم - سیدمحمد طاهری- محمد ملکی- اکرم مهراندشت- مجید میرزاخانی

2

طراحی و اجرای برنامه مواجهه بالینی زودرس برای دانشجویان سال اول پزشکی دانشگاه علوم پزشکی قم: سیامک محبی- احمد پریزاد- ذبیح اله قارلی پور- سید حسن عادلی- روح اله صفایی پور- شیما آب آب زاده- سارا خوش گفتار

3

ارائه واحد درسی فلسفه پزشکی به دانشجویان پزشکی و دندان­پزشکی: صادق یوسفی- اکرم حیدری- مرتضی حیدری- سید حسن عادلی- سیامک محبی

4

اجرا و ارزشیابی طرح کاهش خطای قبل از آنالیز بر روی نمونه­ های آزمایشگاهی در پرستاری بالینی: زهرا کفاش- زهرا نصراللهی- عبادی- حسین ایمانی

5

بازنگری در برنامه بیوشیمی رشته پزشکی: محمد رضا حائری

6

تغییر چگونگی ارائه درس اخلاق پزشکی دانشجویان پزشکی:  محسن رضایی- صادق یوسفی- سارا خوش گفتار

حیطه ارزشیابی آموزشی

رتبه

عنوان فرایند

1

امتحان کامپیوتر محور: محمدرضا حائری

 

حیطه محصولات آموزشی

رتبه

عنوان فرایند

1

نرم افزار امتحان جامع علوم پزشکی در رشته بیوشیمی: محمدرضا حائری

 

 

حیطه یادگیری الکترونیک

رتبه

عنوان فرایند

1

ساخت نرم افزار آموزشی بیوشیمی بالینی بر اساس آندروید: محمدرضا حائری- محسن بارانی

 

 

  • گروه خبری : اخبار مركز
  • کد خبر : 28736
کلمات کلیدی