متن استاتیک شماره 22 موجود نیست
اولویت های پژوهش در آموزش دانشگاه علوم پزشکی قم سال 1399
اولویت های پژوهش در آموزش دانشگاه علوم پزشکی قم سال 1400
اولویت های پژوهش در آموزش دانشگاه علوم پزشکی قم سال 1401
اولویت های پژوهش در آموزش دانشگاه علوم پزشکی قم سال 1402
اولویت های فعالیتهای دانش پژوهی دانشگاه علوم پزشکی قم سال 1402: |
|
شبیه سازها در علوم پزشکی |
|
تهیه نرم افزارهای آموزشی در علوم پزشکی |
|
هوش مصنوعی در آموزش علوم پزشکی |
|
ارزیابی کارایی کوریکولوم های آموزشی |
|
بررسی کوریکولوم پنهان |
|
طراحی و راهاندازی سیستمهای ارزشیابی برنامههای یادگیری الکترونیکی |
|
طراحی، تدوین و اجرای برنامه های آموزشی با استفاده از انیمیشن، فیلم و ... |
|
توسعه خودآموزهای آنلاین جهت ارتقای توانمندسازی دانشجویان |
|
بررسی مدلهای موفق و عوامل موثر در حرکت به سوی آموزش دانشگاه نسل سوم |
|
بازنگری و تدوین برنامه های آموزشی مبتنی بر نیازهای مهارتی |
|
تعیین عوامل افزایش مهارت ارتباطی موثر در آموزش |
|
ارزشیابی اساتید |
|
توانمند سازی اساتید |
|
منتورینگ اعضای هیئت علمی |
|
منتورینگ دانشجویی |
|
روشهای نوین آموزش بالینی |
|
طراحی،تدوین و اجرای برنامه های آموزشی جهت بهبود کیفیت آموزش بالینی |
|
استانداردسازی روشهای نوین ارزیابی |
|
الگوهای استفاده از رویکرد بین رشته ای در آموزش و یادگیری |
|
ارزیابی شایستگی و صلاحیت(competence) فار غالتحصیلان رشته های علوم پزشکی |
|
اقتصاد و بهره وری در آموزش پزشکی |
|
تدوین بسته های اخلاق حرفه ای جهت اساتید و دانشجویان علوم پزشکی |
|
تدریس مبتنی بر آموزه های دینی |
|
ارزیابی نحوه عملکرد اساتید از بعد ایفای نقش معنوی و شاخص های شایستگی |
|
آسیب شناسی اخلاق حرفه ای |
|
بررسی راهکارهای آموزشی در جهت ارتقای اخلاق حرفه ای |